Toimitusehdot

Toimitusehdot

Yleistä

Yritys: Kustannusosakeyhtiö Kairaamo Oy (Kairaamo)

Y-tunnus: 3318956-7

Osoite: Sofianlehdonkatu 10 C 26, 00610 Helsinki

Nämä toimitusehdot soveltuvat Kairaamon tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme ja muihin vastaaviin toimituksiin.

Toimitusehtomme ovat voimassa 1.8.2023 alkaen. Kairaamo voi tarvittaessa muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti, joten lue toimitusehtomme aina, kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Asiakaspalvelu

asiakaspalvelu@kairaamo.fi


Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkasta ajankohtaiset hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät verot, jotka ovat esillä ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. Tällä hetkellä kirjojen arvonlisävero on 10 prosenttia.  


Toimituskulut

Tilauksesta veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta ja valitusta toimitustavasta. Toimituskulut lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Tilauksesta veloitettavat toimituskulut ovat nähtävissä ostoskorissa ennen tilauksen hyväksymistä. Jos haluat meidän toimittavan tuotteen Suomen ulkopuolelle, ole yhteydessä asiakaspalveluumme. 


Tilaaminen ja sopimus

Tuotteet tilataan verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin, vahvistamalla tilaus ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme, sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.


Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

Kairaamon verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Klarna (https://klarna.fi). Klarna Checkout palvelun avulla on turvallisia ja helppoa tehdä ostoksia. Verkkokaupan maksuvaihtoehtoina ovat lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit. 

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. 

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun lähettämällä sähköpostia (asiakaspalvelu@klarna.fi) tai soittamalla: 09 425 99 771. Klarnan asiakaspalvelu on auki ma-pe 8.00-16.00). 


Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten anna sähköpostiosoitteesi tilausta tehdessäsi. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.


Toimitustapa

Toimitamme tilauksesi kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä. 


Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomessa ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-5 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä.

 

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.


Vastuunrajoitus

Kairaamo ei vastaa tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.


Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).